Strengere aanpak van fraudeurs maakt het makkelijker voor jou

Fraudedetectie

Technologie wordt steeds geavanceerder, en fraudeurs dus ook. Hierdoor ontstaan voor fraudepreventiemanagers en bedrijven nieuwe en continu veranderende uitdagingen. Voor succesvolle transacties moeten zowel online bedrijven als het winkelend publiek erop kunnen vertrouwen dat ze zich in een veilige omgeving begeven en beschermd zijn tegen fraude.

Hier kunnen wij je bij helpen.
Onze toonaangevende fraudedetectie-oplossingen en fraude-experts combineren meer dan twintig jaar ervaring in deze branche. Wij werken nauw met jou samen voor de ontwikkeling en implementatie van fraudeoplossingen die alle aspecten bevatten, zoals preventie, detectie en beheer.

Ingenico ePayments biedt flexibele producten, geavanceerde technologieën en toegewijde experts om te helpen bij het beheren en optimaliseren van jouw online fraudepreventie. Je kiest de oplossingen die het best passen bij jouw behoeften. En je bepaalt zelf of je jouw fraudebeheer aan ons uitbesteedt of dat – met onze voortdurende ondersteuning – in huis houdt.

Samen ontwikkelen we regels en scoretools die realtime feedback geven. Zo profiteert je van de combinatie van onze geavanceerde fraudedetectieoplossingen en ondersteuning van onze fraude-experts. Onze fraudetools bieden functies als:

  • Device fingerprinting
  • Realtime behaviour mapping
  • Tracken van IP-geolocatie
  • Branchespecifieke risicoprofielen en regels
  • Cross-parameter controles
  • Cross-merchant inzicht
  • Door verkopers te controleren regels

Met onze geavanceerde tools, wereldwijde dekking en lokale expertise kunt je fraude verminderen, het aantal goedkeuringen maximaliseren, het aantal terugboekingen minimaliseren, de operationele kosten verlagen én je klanten een probleemloze online winkelervaring bieden.

Wij maken het moeilijk voor fraudeurs en veilig voor jou.

Beheren van terugboekingen

Verminder het aantal refunds met onze speciale tools en adviserende aanpak.

Onze business intelligence-tool Elevate bestaat uit vijf uitgebreide dashboards voor refunds, die je in staat stellen inzicht te krijgen in:

  • Hoeveel terugboekingen je in een bepaalde periode had
  • Wat de redenen voor de refunds waren
  • Hoelang het duurde voordat de refunds plaatsvonden
  • Om welk bedrag het ging bij de refund
  • Daarnaast heb je de mogelijkheid jouw refunds te vergelijken met die van branchegenoten.

Al deze gegevens zijn ook per land/regio, betaalproduct, valuta, rekening (CID) en BIN-bereik te analyseren.

Gebruikmaken van je eigen big data.​
Onze business intelligence-tool Elevate geeft inzicht in welke terugboekingen je kunt aanvechten en welke je beter kunt accepteren. Zo handel je geschillen zo efficiënt mogelijk af. Met de hulp van onze fraude-experts gebruik je de inzichten vanuit jouw bedrijf om de optimale balans te creëren tussen bescherming tegen fraude en verkoopconversie. 

Beheren van geschillen

Het kost veel tijd om verdachte transacties te beoordelen. Laat  handmatige controles over aan onze experts en zet je kostbare tijd in voor waar het echt om draait binnen je bedrijf. 

Voor meer informatie over het beheren van terugboekingen en geschillen met Ingenico ePayments klik je hier.