DE BETAALERVARING VAN JE KLANTEN ONDER DE LOEP

 

Ben je op zoek naar effectieve tools om jouw betaalpagina te optimaliseren? Met  Worldline  kan je afgebroken transacties online voorkomen, de conversies tijdens het afrekenen verhogen en je klanten een veilige, naadloze betaalervaring bieden.

3 STAPPEN OM DE BETAALERVARING TE OPTIMALISEREN

 

Betere betaalprestaties voor meer inkomsten

De betaalpagina’s zijn ontwikkeld voor de optimalisering van het conversiepercentage volgens best practices en ontwerpscenario’s voor de gebruikerservaring om jou te helpen meer inkomsten per bezoeker te genereren en de klanttevredenheid te vergroten. Kies uit een waaier van integratiemogelijkheden – van een gebruiksklare betaalpagina tot een heel pakket van API’s – om het afrekeningsproces te personaliseren.

 

Optimaal ontwerp van de gebruikservaring voor vlotte betalingen

Gebruik onze geavanceerde, gehoste betaalpagina met gebruiksvriendelijke ontwerpelementen, zoals beschrijvende pictogrammen en informatievakken, maar ook met intelligente interacties zoals automatische kaartdetectie zodat jouw klanten het afrekeningsproces probleemloos kunnen afronden.

 

Betalingen afgestemd op de behoeften van jouw klanten, ongeacht de betaalwijze

Maak je betaalpagina mobiel responsief en bied je klanten een ruime keuze aan populaire betaalmethoden. Door jouw klanten betaalmethoden in hun eigen taal en munteenheid aan te bieden, zal je meer bezoekers aantrekken op jouw website en nemen de internationale verkopen toe.

Wil je meer weten? Neem contact op met onze experts voor advies over wat optimalisering voor jou betekent

Neem contact op

MAAK DE BETAALERVARING MOEITELOOS

We zorgen ervoor dat jouw betaalpagina ook voor mobiel gebruik geschikt is

Aangezien 30% – in Nederland 27% – van de transacties via mobiele toestellen gebeurt, zijn de betaalpagina’s van Worldline mobielvriendelijk en ontwikkeld voor een vlotte gegevensinvoer. Onze volledig responsieve ontwerptechnologie past de betaalpagina automatisch aan de schermgrootte van het toestel van je klant aan voor een optimale weergave, ongeacht of je klant een desktop, smartphone of tablet gebruikt.

We voegen voortdurend nieuwe betaalwijzen toe, waaronder ‘mobile first’-methoden zoals Apple Pay, Google Pay, WeChat Pay en Alipay, om tegemoet te komen aan de voorkeuren van je klanten tijdens hun aankopen.

Meer te weten komen

Betalen met één klik voor een snellere betaling

Bewaar de betaalgegevens van je klanten via tokenisatie en koppel ze aan hun profiel voor later gebruik of terugkerende betalingen. Wanneer een terugkerende klant met de kaart betaalt, zal die enkel nog haar/zijn CVV/CVC moeten invoeren. Alle andere velden zijn al ingevuld met de eerder bewaarde gegevens, die worden opgeslagen op de beveiligde servers van Worldline.

Door klanten met één klik te laten afrekenen, zal hun betaalervaring zo naadloos mogelijk zijn, en dat heeft een positieve impact op de klantloyaliteit en je totale conversiepercentage. En aangezien je geen gevoelige klantengegevens hoeft te verwerken, blijft je voldoen aan de PCI-verplichtingen. 

Meer te weten komen

Bied jouw klanten een intuïtieve betaalervaring

Gebruik slimme interacties zoals het valideren van de door jouw klant ingevoerde gegevens in het betaalformulier door middel van vinkjes en beschrijvende foutmeldingen, maar ook het inschakelen van een voortgangsbalk zodat je klanten weten hoelang het betalingsproces nog zal duren.  

Worldline detecteert het merk van de kaart op basis van het ingevoerde kaartnummer en formatteert de kaartnummers automatisch volgens de specifieke kenmerken van het merk, voor een betere klantervaring en een foutloze gegevensinvoer.

Meer te weten komen

Een ruime keuze aan lokale betaalmethoden, munteenheden en talen

Klanten willen het liefst betalen met hun eigen vertrouwde betaalmiddel. Is dat niet het geval, dan breekt 54% van de klanten hun aankoop af.

Met Worldline kan je jouw betaalpagina lokaliseren door populaire lokale betaalmethoden aan te bieden, zoals iDEAL (Nederland), Bancontact (België) en Cartes Bancaires (Frankrijk).  

We optimaliseren grensoverschrijdende betalingen door de betaalpagina’s beschikbaar te stellen in 28 talen en 149 munteenheden. 

Meer te weten komen

Personaliseer de ervaring van jouw klanten met aangepaste sjablonen

Worldline biedt je de mogelijkheid tot een gepersonaliseerde betaalervaring, waarbij de standaardsjablonen van de betaalpagina worden aangepast door onze sjabloonbouwer of waarbij je jouw eigen sjabloon kan maken met behulp van CSS/HTML-bestanden.  

Met onze sjabloontool kan je tot 200 sjablonen bewaren in je account, terwijl het gebruik van verschillende sjablonen wordt vergemakkelijkt afhankelijk van de usecase tijdens het afrekenen. 

Meer te weten komen

SNELLE, FLEXIBELE EN VEILIGE INTEGRATIE

 

Worldline biedt ondernemers een veelzijdige tools en producten die ontworpen zijn voor een eenvoudige en veilige integratie in een betaalplatform. Met een volledig en flexibel pakket SDK’s, RESTful API’s en uitgebreide ontwikkelingstools kunnen ondernemers hun doelstellingen op het gebied van e-commercebetalingen heel eenvoudig bereiken en hun conversiepercentage verbeteren. 

 

PLUG-INS

Plug & Play-oplossing die in de populairste e-commerceplatformen kan worden geïntegreerd.

GEHOSTE BETAALPAGINA

De klanten worden omgeleid naar een gehoste betaalpagina van Worldline waar ze hun betaalgegevens invoeren of bevestigen en de transactie verzenden voor verwerking.

GEHOSTE TOKENISERINGSPAGINA

Je kan een iFrame-betaalformulier integreren in je betaalpagina, dat naadloos aansluit op jouw website. Zo beperk je de PCI-verplichtingen en hoeft de klant niet te worden omgeleid. 

API-SDK (KLANTINTEGRATIE)

Met de klant-SDK’s van Worldline kan je betaalgegevens coderen in jouw app en transacties op een veilige manier naar Worldline versturen voor verwerking, zonder dat jouw PCI-DSS-complianceniveau stijgt. 

API-SDK (SERVER2SERVER)

Integreer in Worldline via server-to-server-oproepen met behulp van duidelijke creditcardgegevens of een eerder opgeslagen token. Ondernemers hebben toegang tot een volledige waaier aan API’s om hun eigen oplossing te creëren. 

OPnGO – de klantervaring staat op de eerste plaats

Met OPnGO kan je betalen voor parkeren op straat of in parkings, een parkeerplaats bij jou in de buurt zoeken en een parkeerplaats vooraf reserveren. Je kan parkeergarages automatisch binnenrijden zonder ticket, online betalen en je factuur rechtstreeks via e-mail ontvangen. 

Door de samenwerking met Worldline biedt OPnGO:

  • veilige en snelle in-appbetalingen
  • betalingen in één klik voor parkeerreservaties via tokenisatie 
  • een ruime keuze aan voorkeuren qua lokale betaalmethoden
  • een naadloze omschakeling tussen betaalmethoden voor maximaal gebruiksgemak

Neem vandaag nog contact op met onze experts

Neem contact op

BENT JE AL KLANT MAAR HEB JE HULP NODIG?

 

Het supportteam van Worldline staat voor je klaar. Kom meer te weten over populaire onderwerpen en vind hulpmiddelen voor jouw set-up in Worldline.